środa, 4 lutego 2015

Tolerancja Wybiórcza

Tolerancja... wybiórcza...

     Szanowni Państwo, wierzący i niewierzący. Czy ja pluję Wam w twarz? Czy w Izraelu splunąłem w twarz Żydowi? Czy w Arabii Saudyjskiej splunąłem w twarz Muzułmaninowi? Czy w Watykanie, czy w Polsce, splunąłem w twarz Katolikowi na ulicy? Nie! I chciałbym, by nie pluto mi w twarz w moim własnym domu, a robi się to niemal codziennie gardząc moimi przekonaniami, znieważając mnie i obrażając moją inteligencję. Wystarczy wziąć do ręki gazetę, włączyć radio czy telewizor. Czy będąc ateista narzucam swoją wolę innym? NIE! Tymczasem w niedzielę nie mam prawa wyjść do sklepu, bo stolicy dużego „europejskiego”, „cywilizowanego kraju” wszystko jest pozamykane! Muszę płacić utajone i nieutajone podatki na święte krowy, chociaż nikt mnie nawet o to nie zapytał! W moim parlamencie księża i religijna klika zachowuje się jak u siebie w domu i mają czelność wieszać swoje bałwany w miejscu, które winien każdy szanować – ŚWIĄTYNI MOJEGO, NASZEGO PRAWA! Niemal w każdym sądzie, niemal na każdym posterunku policji i, o zgrozo!, w szpitalach wiszą symbole religijne miast symboli godnych tych miejsc, miejsc poświęconych prawu i zdrowiu – POSZANOWANIA MOJEJ GODNOŚCI! Co więcej, żądają więcej i więcej.
     Mało tego. Byle kto ma prawo zażądać, by jego prymitywne obrządki, był przeze mnie respektowane! Obrządki, które ze sobą przywiózł do MOJEGO DOMU! Ma prawo podrzynać gardła zwierzętom w MOJEJ OJCZYŹNIE, W MOIM DOMU! Co będzie następne!? Prawo podrzynania gardeł „niewiernym”, bo tak nakazuje Allah!? Uznajmy zatem wszystkie religie równymi sobie i uznajmy prawo do składania ofiar z ludzi, choćby wyznawcom religii Azteków. Dlaczego nie?
     Czy długo będziemy na to wszystko patrzeć w milczeniu??


Bartosz Radziszewski

1 komentarz:

  1. Drogi Panie,brak komentarzy jest wynikiem ohydnej obłudy !! Ewentualnie potwierdzeniem faktów,jakie znamy wszyscy...

    OdpowiedzUsuń