piątek, 12 grudnia 2014

A ja to wszystko piep...


Piosenka na dziś;


A ja to wszystko pieprzę...

A ja to wszystko pieprzę,
A ja to wszystko chrzanię,
Panie Kochany, Kochana Pani! 
Wygłoś mi tyradę.. 
Wygłoś mi kazanie.. 
Wskaż Boga w sercu brak.. 
Wypowiedz swoje zdanie.. 
słowem zaręczam Ci... 
... że ja to wszystko pieprzę.. 
.... ja to wszystko chrzanię... 
Panie Kochany, Kochana Pani! 
Czy wejdziesz mi na rentę.. 
Czy zajmiesz konto w banku... 
Czy zrobisz znów podwyżkę... 
Czy zbrukasz brukiem Wilczą.. 
Ja i Ciebie i tę Twoją (niech usta milczą) 
.. . bo ja to wszystko pieprzę 
.. bo ja to wszystko chrzanie... 
I wszystkich ja Was z osobna i razem ja Was w kupie, 
Wszystkich ja serdecznie, kilkakroć, po prostu mam w... uszanowaniu... 

Dziękuję Bardzo...


To śpiewałem ja,
(nie, nie on)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz